-
-
-
Máte dotazy?

FAQ - Často kladené dotazy

Informace k velkému doskladnění, které proběhne 10.12. od 19:00:

ODESÍLÁME I NA SLOVENSKO:
Odesíláme i na SK! :) Náš IBAN eurový účet: CZ0220100000002903120037, naleznete ho ale i v sekci “jak nakupovat” na e-shopu společně s dalšími informacemi. Objednávky, které putují na SK adresy mají IBAN v potvrzovacím e-mailu o objednávce automaticky, prosíme o důkladné přečtení e-mailu.

HACK, JAK BÝT NA E-SHOPU RYCHLEJŠÍ?
U každého produktu, ale i na hlavním výpisu stránky produktů, je tlačítko “OBNOVIT STAV SKLADU”, nebojte se tohle tlačítko použít! Načítání je mnohem rychlejší a pokud by se měl e-shop sekat, bude se sekat mnohem méně, spíše vůbec!

JAK DLOUHO JE ZBOŽÍ V KOŠÍKU REZERVOVÁNO?
Rezervace je dlouhá 10minut. Poté bude zboží z košíku vyhozeno. Je to čas, kdy budete moci objednávku s klidem odeslat. Moc Vás prosíme, abyste místo osobních odběrů, pokud je nechcete, opravdu používali doručení. Je to jeden z důvodů, proč jsme se rozhodli do nového e-shopu investovat. Věříme, že čas bude dostatečně dlouhý na vyplnění Vašich adres a Váš nákup bude dostatečně pohodlný!

CO MÁM DĚLAT, KDYŽ OBJEDNÁVKU ODEŠLU, ALE NEPŘIJDE MI E-MAIL S POTVRZENÍM O PROVEDENÍ OBJENDÁVKY?
E-maily občas chodí se zpozděním, proto Vás prosíme o trpělivost, případně vždy zkontrolujte spam.
Pokud jste objednávali ze svého účtu, který máte na našich stránkách, jednoduše se podívejte do historie Vašich objednávek. Pokud bude v této sekci objednávka zaznamenána, znamená to, že proběhla v pořádku. Jen prosíme o trpělivost při čekání na e-mail s potvrzením o objednávce, případně si zkontrolujte i spam.

POZOR: Pokud budete produkty vkládat do košíku a až poté se přihlásíte ke svému účtu, zboží v košíku Vám sice zůstane, ale NENÍ rezervované Je to pouze paměť systému, který Vám pro pohodlnost nákupu položky v košíku drží, abyste je znova nemuseli hledat, ale není to rezervace (pod produkty se Vám i tato hláška vypisuje).
Pokud tedy vkládáte do košíku jako nepřihlášený, doporučujeme takto objednávku i odeslat a údaje si tedy vyplnit. 
Nebo se přihlásit už předem a produkty do košíku vkládat už z přihlášeného účtu. 
Rezervace Vám pak trvá 10minut a nikdo Vám nemůže zboží z košíku vykoupit. 

CO MÁM DĚLAT, KDYŽ MÁM KE SVÉ OBJEDNÁVCE POŽADAVEK?
E-maily a prosby pište nejpozději do druhého dne do 15:00 hodin, (tzn. 11.12. 15:00).
Od pátku už balíme a pokud chcete, aby byla Vaše prosba 100% zpracována, napište si o to. Poté už není možné jakékoliv prosby vyřizovat. Moc děkujeme za pochopení.

Prosíme, abyste nám po čas trvání prodeje nevolali. V tento moment se musíme soustředit na prodej a celý proces sledovat. :)

Berte prosím na paměť to, že vše, co je na e-shopu, je ruční práce, tudíž je od všeho limitovaný počet kousků. Víc toho naše 4 ruce nestihly. Doufáme ale, že Vám kousky budou dělat o to větší radost a že se na nás v případě neúspěšného zakoupení nebudete zlobit. :)

Děkujeme moc, že jste to dočetli až sem a budeme se na Vás ve 19:00 těšit.  :)

Marti a Kuba :)



Jak dlouho trvá doručení?

Hned druhý den po doskladnění se vrháme na balení.Vzhledem k tomu, že jsme ve výrobě pouze dva a počet objednávek je vyšší, nám balení zabere zhruba 5-6 dní a poté zásilky odesíláme. Pokud na tu svou vyjímečně spěcháte, zkuste nám napsat a určitě se domluvíme. :)

Smí produkty do myčky a mikrovlnné trouby?

Produkty pálíme na opravdu vysoké teploty, díky tomu do myčky a mikrovlnné trouby smí. Ale chcete-li mít svůj oblíbený hrníček na kávu až na věky věků stále tak blyštivý, chovejte se k němu jak nejlépe dokážete a raději ho myjte v ruce. :) POZOR - pokud jste si zakoupili výrobek, který je zdoben zlatem, tak do myčky a mikrovlnné trouby nesmí. Doporučujeme ho mýt pouze v ruce, aby se Vám zlato neošoupalo a bylo stále krásně lesklé. Pokud si s mytím produktu nejste jisti, vždy přesnou informaci naleznete v popisku daného produktu.

Jaké znaky ruční práce mohu na výrobcích pozorovat?

Veškeré naše výrobky jsou ruční práce, každý nám projde nespočetněkrát pod rukama a proto na každém našem výrobku můžete pozorovat drobné znaky ruční práce. Jaké to například jsou?

Velikost výrobku: Na výrobcích můžete pozorovat nepatrné rozdíly ve velikosti, velikost se může lišit v rozmezí 1-2 mm.

Pigmentová kamenina: Pokud jste zakoupili výrobek s tečkovanou béžovou kameninou, můžete občas na výrobku zpozorovat drobné rýhy, které vznikly během začišťování výrobku. Nejedná se o žádnou vadu. Kamínky se při začišťování pouze zadřely do produktu, i přesto, že produkty vyhlazujeme cidlinkou se sem tam nějaká rýha objevit může. :)

Jak se dozvím, kdy doskladníte nové zboží?

Pokud na e-shopu vidíte vyprodané zboží a rádi byste něco pokoupili, vždy mrkněte na naši hlavní stránku, kde komunikujeme termín nejbližšího dalšího doskladnění. Tato informace je i v BIU na instagramu. Termín je ze začátku pouze obecný, nejpozději ale týden před doskladněním vždy uvádíme přesnou hodinu a den, kdy proběhne.

Vyrábíte věci na zakázku/na míru?

Z kapacitních, ale i technologických důvodů objednávky na míru nepřijímáme. Děkujeme moc za pochopení. :)

Co mám dělat, když mám problém se svou zásilkou?

Jakýkoliv problém se zásilkou, doručením a podobně řešte s námi, moc rádi Vám pomůžeme a vše vyřešíme! :)

Co mám dělat, když jsem s výrobkem nespokojen?

Pokud jste se svým výrobkem nespokojeni, nebo nedejbůh myslíte, že Vám přišel jiný produkt, nebojte se nám to říct - ideálně nás kontaktujte na e-mail. Určitě to společně vyřešíme! :)

Nenašli jste z výše uvedených odpovědí tu Vaši? Nebojte se nás kontaktovat skrze formulář. Pravděpodobně teď máme ruce od hlíny, tak mějte prosím strpení. :) Děkujeme.
Napsat zprávu

Ikona instagram Sledujte náš Instagram