FAQ - Často kladené dotazy
Vzhledem k časové náročnosti výroby se snažíme doskladňovat jednou za zhruba 2 až 3 měsíce. Keramika je řemeslo, kde je proces výroby poměrně dlouhý. Samozřejmě bychom mohli zboží doplňovat zhruba jednou za 2 týdny, bohužel by to byl ale velmi malý objem zboží. Následné balení by pak naši špinovavou práci v dílně přerušilo na pár dní. Proto je pro nás daleko efektivnější a méně stresující vyrobit větší objem zboží, postupovat ve výrobě krok po kroku tak, abychom zvládli vyrobit veškeré naše velikosti ideálně ve všech barvách a to je něco, co trvá. Věříme ale, že to pochopíte a rádi pak vybíráte z e-shopu, který je naplněný všemi různými velikostmi a barvami. :)
Hned druhý den po doskladnění se vrháme na balení.Vzhledem k tomu, že jsme ve výrobě pouze dva a počet objednávek je vyšší, nám balení zabere zhruba 5-6 dní a poté zásilky odesíláme. Pokud na tu svou vyjímečně spěcháte, zkuste nám napsat a určitě se domluvíme. :)
Produkty pálíme na opravdu vysoké teploty, díky tomu do myčky a mikrovlnné trouby smí. Ale chcete-li mít svůj oblíbený hrníček na kávu až na věky věků stále tak blyštivý, chovejte se k němu jak nejlépe dokážete a raději ho myjte v ruce. :) POZOR - pokud jste si zakoupili výrobek, který je zdoben zlatem, tak do myčky a mikrovlnné trouby nesmí. Doporučujeme ho mýt pouze v ruce, aby se Vám zlato neošoupalo a bylo stále krásně lesklé. Pokud si s mytím produktu nejste jisti, vždy přesnou informaci naleznete v popisku daného produktu.
Veškeré naše výrobky jsou ruční práce, každý nám projde nespočetněkrát pod rukama a proto na každém našem výrobku můžete pozorovat drobné znaky ruční práce. Jaké to například jsou?
Velikost výrobku: Na výrobcích můžete pozorovat nepatrné rozdíly ve velikosti, velikost se může lišit v rozmezí 1-2 mm.
Pigmentová kamenina: Pokud jste zakoupili výrobek s tečkovanou béžovou kameninou, můžete občas na výrobku zpozorovat drobné rýhy, které vznikly během začišťování výrobku. Nejedná se o žádnou vadu. Kamínky se při začišťování pouze zadřely do produktu, i přesto, že produkty vyhlazujeme cidlinkou se sem tam nějaká rýha objevit může. :)
Pokud na e-shopu vidíte vyprodané zboží a rádi byste něco pokoupili, vždy mrkněte na naši hlavní stránku, kde komunikujeme termín nejbližšího dalšího doskladnění. Tato informace je i v BIU na instagramu. Termín je ze začátku pouze obecný, nejpozději ale týden před doskladněním vždy uvádíme přesnou hodinu a den, kdy proběhne.
Z kapacitních, ale i technologických důvodů objednávky na míru nepřijímáme. Děkujeme moc za pochopení. :)
Jakýkoliv problém se zásilkou, doručením a podobně řešte s námi, moc rádi Vám pomůžeme a vše vyřešíme! :)
Pokud jste se svým výrobkem nespokojeni, nebo nedejbůh myslíte, že Vám přišel jiný produkt, nebojte se nám to říct - ideálně nás kontaktujte na e-mail. Určitě to společně vyřešíme! :)