
FAQ - Často kladené dotazy
Kdy & jak bude probíhat?
Doskladňovat budeme v průběhu celého června. To znamená, že téměř každý den budeme na e-shop přidávat produkty.
Jak zjistit, co je skladem?
Samozřejmě nebudeme vkládat celý objem výroby najednou, ale po částech. Abyste tedy věděli, co je skladem, nebo v rezervacích, doporučujeme si VŽDY filtrovat “skladem” a nebo “rezervace”.
Co když uděláte více objednávek?
První objednavku dejte s doručením, ty ostatní jako osobní odběr. Poté si napište o jejich sloučení (Pokud budou ale obj., na stejná jména, sloučím je Vám automaticky)
Kdy budeme zásilky odesílat?
Zásilky odešleme hromadně na konci června. Pokud chcete odeslat zásilku dřív, prosíme, abyste si napsala extra e-mail a mile rádi to pro Vás uděláme.
Na tento typ doskladnění neposilujeme servery, občas se může stát, že bude e-shop pomalejší. Proto předem děkujeme za trpělivost.
A proč tohle celý?
Intenzivně pracujeme na novém prostoru, je to nyní priorita a chceme na to mít klid. Velké doskladnění je vždy plné stresu i pro nás a my se teď musíme focusovat na nový prostor. Pokud si o tom chcete přečíst více - mrkněte do včerejšího postu.
Předem Vám všem moc děkujeme za podporu formou Vašich nákupů, moc si toho vážíme!
Hned druhý den po doskladnění se vrháme na balení.Vzhledem k tomu, že jsme ve výrobě pouze dva a počet objednávek je vyšší, nám balení zabere zhruba 5-6 dní a poté zásilky odesíláme. Pokud na tu svou vyjímečně spěcháte, zkuste nám napsat a určitě se domluvíme. :)
Produkty pálíme na opravdu vysoké teploty, díky tomu do myčky a mikrovlnné trouby smí. Ale chcete-li mít svůj oblíbený hrníček na kávu až na věky věků stále tak blyštivý, chovejte se k němu jak nejlépe dokážete a raději ho myjte v ruce. :) POZOR - pokud jste si zakoupili výrobek, který je zdoben zlatem, tak do myčky a mikrovlnné trouby nesmí. Doporučujeme ho mýt pouze v ruce, aby se Vám zlato neošoupalo a bylo stále krásně lesklé. Pokud si s mytím produktu nejste jisti, vždy přesnou informaci naleznete v popisku daného produktu.
Veškeré naše výrobky jsou ruční práce, každý nám projde nespočetněkrát pod rukama a proto na každém našem výrobku můžete pozorovat drobné znaky ruční práce. Jaké to například jsou?
Velikost výrobku: Na výrobcích můžete pozorovat nepatrné rozdíly ve velikosti, velikost se může lišit v rozmezí 1-2 mm.
Pigmentová kamenina: Pokud jste zakoupili výrobek s tečkovanou béžovou kameninou, můžete občas na výrobku zpozorovat drobné rýhy, které vznikly během začišťování výrobku. Nejedná se o žádnou vadu. Kamínky se při začišťování pouze zadřely do produktu, i přesto, že produkty vyhlazujeme cidlinkou se sem tam nějaká rýha objevit může. :)
Pokud na e-shopu vidíte vyprodané zboží a rádi byste něco pokoupili, vždy mrkněte na naši hlavní stránku, kde komunikujeme termín nejbližšího dalšího doskladnění. Tato informace je i v BIU na instagramu. Termín je ze začátku pouze obecný, nejpozději ale týden před doskladněním vždy uvádíme přesnou hodinu a den, kdy proběhne.
Z kapacitních, ale i technologických důvodů objednávky na míru nepřijímáme. Děkujeme moc za pochopení. :)
Jakýkoliv problém se zásilkou, doručením a podobně řešte s námi, moc rádi Vám pomůžeme a vše vyřešíme! :)
Pokud jste se svým výrobkem nespokojeni, nebo nedejbůh myslíte, že Vám přišel jiný produkt, nebojte se nám to říct - ideálně nás kontaktujte na e-mail. Určitě to společně vyřešíme! :)